Tugceblc Merhaba kızlar bugün sabah devlet Hastanesi'nde ultrasona girdim 34 haftadayim 2kilo 100 Gr dedi çok üzüldüm çünkü 32. Haftada 2 kiloydu bebeğim Aynı gün medikal parka kendi doktoruma gittim 2.625 dedi aradaki fark çok fazla bu kadar yanılma olması normal gelmedi bunu yaşayan var mı? Açıkçası ozeldekine daha çok güveniyorum çünkü cihazları yeni 2 yıl oldu hastane acilali. Sizde de böyle bir durum oldu mu? Erken doğum riskim var o yüzden çok takilldim kilo meselesine
Deryadefne23 Tugceblc aynen canım ya ozelde benımde 1500 demıslerdı devlete gttm 1300 dedıler hangısı gerçek bılemedım
Skn23 Tugceblc dediğin gibi devlettekiler eski malzeme ondan kaynaklı olabilir canım özeldeydiler daha yeni makinalar oluyor
Saraalp Tugceblc 32. Haftada gittim 2300 gr, 34. Haftada gittim yine 2300 gr nasıl oluyor dedim , o kadar sağlıklı beslenmeye çalışıyorum hiç mi kilo almamamış bebek. +500 -500 olabilir dedi. Çok moralim bozuldu açıkcası devlete gidiyorum bu arada
Yagmurcoglu Tugceblc fark olması normal. O yüzden ki devamlı Aynı dr görecek seni kilo alımına kontrol edilmesi için. 3. Başka bir hastaneye git o da daha farkı kilo söyleyecektir sana.
mnisa Dün Doğum yapan ve emziren iki arkadaşla sohbet ediyorduk, biri ultrason görevlisiydi eskiden, +400 / -400 değişebiliyormuş değerler öyle dedi 😌
Sabirsizanne16 Devlette olduğundan daha az ölçüyorlar bence.sabah 3700 dedikleri bebek gece 4200 doğdu görümcemin.bence özeldeki ultrason daha güvenilir.inş sağlıkla gelir bebişin tam zamanını beklesin inş😊
Tugceblc Yagmurcoglu ilk bebeğimi medikal parkta doğurdum. 3 kilo demişti ultrasonda tam 3 kilo 40gr doğdu 36. Haftada. Yani Medical parka kesin güveniyorum. Ama devletteki doktor korkuttu biraz suyu az aşağıda kilosu az falan oynasa oynasa 100 Gr hadi 200 oynar diye düşündüm garip geldi o yüzden. Kesinlikle tek doktora gitmek lazım sırf nst için gittim ama bir daha muayene olmam sanırım moralim bozuluyor çünkü😂
Dilaradgstn Tugceblc canım o durum bendede oldu 32.kendı doktorum 2000 demıstı 34 devlette 2300 dedi 35 de tekrar özele kendı doktoruma gıttım 3 dedı yani 1 haftada 700 gr mı aldı ımkansız😆devletınkı dogru degıldır umarım😌
ZmrtDilaa Özel Hastaneye Gidiyorum 37 3000 dedi ama oynar 300 200 gr dedi azda olabilir hiç bi zaman net söylemedi dr doğumdan sonra şişlik gidiyor gerçek kilo kalıyor dedi