safderun_ Nuur2001 orda göremedim yani acile gitmştm değer yüksek görünüo ama negatf dedi anlamadm bende kadın doguma görünün dedi e nabızdan baktm 0,73 tü bi önce testm Yenisinde de 1,40 yazıyodu
MerveNural safderun_ adet gecikmesinde o deger o sekilde cikiyor yani geciktikce 3 e kadar çıkabiliyor
Miray61 safderun_ canım inşallah hersey gönlünce olur ama 19 gün geçmiş yani yükselme olurmu bilemiyorum inşallah olur kıca olmaz diyorum ben adetine olmuş olsaydı olur derdim