Gull2110 Kizlar normalde her gun beyaz akintim olurdu kokusuz beyaz. Doktorum gayet normal dedi neyse son 2 gundur beyaz akintim yok bi sorunmu var acaba yoksa akintinin bazi zamanlarda kesilmesi normalmi kizlar sizde durumlar nasil 9+3 uz bu arada
Feridearslantas1 Gull2110 Bendede surekli oluyor ama arada bi gelmiye bilir 18+6 olduk ve bu aralar fazlalasti
Sermec Gull2110 ben 21+6 haftalık hamıleyım hamıleyım gebelıgın basında hiç olmadı hala da yok 6 7 kez olmuştur akıntı en fazla o da cok az gelmiştir bence akıntı olmaması cok normal
Gull2110 Feridearslantas1 seninde gelmedigi zamanlar oldumu kuzum ya o kadar ki her gun geliyodu 2 gundur canim sklyr bu duruma
Feridearslantas1 Gull2110 Ilk haftalarda gelmedigi oluyordu arada bi gelmiyordu normal bence 1 kac gun daha bekleyin gelmesse doktorunuza danisin