Davud_moms canım bebek arabam geldi çok beyendim griy renk almıştım baya şık duruyor takılmasıda çok kolay arka tekerledgi biraz büyük ama sorun degil çok şık ve kullanışlı bence bebek dogunca kullanırız insallah 3 haftamız kaldı pusetide çok güzel kumaşıda güzel kullananlar ön tekerlegi bozuluyor demişler ben daha kullanmadıgım için bilemem ama eşim kolay kolay birşey olmaz ben bakımını yapıp yaglarım dedi 😊