aygul_ Kızlar 31. haftaya girdik bi 10 gün flndır inanılmaz derecede karnım kaşınıyor ufak ufak sanki alerjikde olmuş gibi ama normalmi acaba bu haftalarda böyle bi durum yaşayan varmı
Deletedmom6 aygul_ Göbek büyüdükçe kaşınır canım yada giydiğin şeylerdendir. Benimde 2 haftadır aşırı kaşınıyor ama çatlamadı.