Arkadaşlar merhaba. İlk doğumumu yaptım oğlum 9.5 aylık. Şişman değilim ama zayıf ta değilim. İlk hamileliğimde hiç çatlamadım dogumdan sonra ki hafta 5 tane çizik seklinde catlagım oldu. Hala kırmızılar. Yani geçebilir miş öyle yazıyor nette. Şimdi 2. Ye hamileyim o dogmadan önlem alıyım diyorum. Çatlaklarınıza ne yaptınız? (İlkinde tatlı badem yagı kullandım sanırım o yuzden cok az catladım , ince 5 tane çizgi var cok büyük değil)