Merhabalar kızlar daha önce yazmıştım gelişim geriliğimiz vardı bugün geldik doktor böyle giderse haftaya doğum olacak dedi o zaman da 34+1 de olacak. çok şükür organlarında fln hiçbir sıkıntı yok ama kilo almıyor doğsun ki dışarda daha çabuk toparlar dedi bakalım nasıl olacak.Duaya ihtiyacımız var Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🤲🏻