Merhaba arkadaşlar, simdi size bise sormak istiyorum 🙂 12 haftalıkken doktora gittigimde doktorum cinsiyet icin henuz cok erken fakat erkek olsaydi kendini belli ederdi, ben bisey goremiyorum dedi. 16 haftalik gittigimde yaklasik 15 dk kadar baktı, cok tereddutte kaldı, kiz diyecek gibi oluyorum fakat tereddutte kaliyorum, buyuk ihtimal kiz diyecegim ama iki hafta sonra geldiginde net bsey soylerim dedi. 18 haftalik gittigimde “evet gunun haberini paylasiyorum, bebegimiz kız” dedi. Bundan sonra daha yanilma ihtimali olma sansi varmi?😁 ayrintili usg bu ayin sonunda, bazen bisey goruyorum almak istiyorum ama sonra erken mi acaba diyorum. 🤔😊😊😊🙈🙈🙈