ZehraYildiz Merhaba arkadasim bende isim arayisindayim insALLAH saglikla kucagimiza almak nasip olur bende su an 26+2 hamilelik haftasindayim.
Gulo Bir kızım var Aleynam buda kız olursa medina belis beril kayra minel esila asel ada ama büyük ıhtimalle belis su olucak kız olursa allahın ıznıyle
edaserra benimde bir kızım var serra nurten ismi şimdi ikinciye hamileyim iki aylık eğer kız olursa mısra erkek olursa egemen istiyorum kızlar 😍