Kızlar tüp bebekle ikiz hamileyim 8+1 olduk bugün 1 haftadır idrar yollarında enfeksiyonum var bi tane toz ilaç kullandım tek doz bol su iciyorum temizlik desen dikkat ediyorum hafiflemisti bugün artık iyice arttı idrarda yanma, lavabodan cıkınca sızlama, sarı akıntı, değişik bi koku, cok idrarım varmış gibi sıkısıyorum gidiyorum azcık bisey yapıyorum cok rahatsızım artık ne önerirsiniz tekrar gideyimmi doktora gecmiyo cünkü o tozla falan