Minikprensesinannesi Kızlar 1 hafta sonra sezeryan doğumum olacak nasip olursa aranızda doğumdan sonra korse kullanıp memnun kalan markasıyla birlikte söyler misiniz? 🥰🤗
zcolak Minikprensesinannesi şahsen henüz bende kullanmadım ama ablam ve kız kardeşim yamuna marka korseden çok memnun kaldılar. bende ondan aldım.
zcolak Cigdemmm_13615 askılı olanından aldım. O daha gibi geldi duruşu da destekliyor gibi geldi. Ben tutumluanne uygulamasından kullanılmamış buldum aldım. Yamuna’nın kendi sitesinde 300 civarıydı. Ama sonra bir indirim gelmişti hala devam ediyor mu bilmiyorum. @Minikprensesinannesi