Denizlila00
Canım bende geçen perşembe gittim son adet tarihime göre 6 haftalıktım ama doktor 5+3 sün dedi ultrasonda keseyi gördükten sonra. Bu perşembe yine çağırdı bebişi görürüz inşallah🙏
Hepimiz sağ salim alalım kucaklarımıza yavrularımızı, ilk gebeliğim bende çok evhamlıyım içini ferah tut kuzum😘