deletedmom150 ben her gün birşey öğreniyorum.
Hamilelik süresinde önce okunacak süreler var doğumu kolaylaştırmak için meryem süresi gibi.
Hamim süresi suya okunup doğuma kadar içilmesi sancıları az hissettirip doğumu hizlandiriyormus.
Meryem ana otu açılmayı hizlandiriyor.
Sıcak duş açılmayı hızlandırır derler. Sancıyı da azaltıyor.
Ahududu çayı tarcın suyu açılma yaparmış.
Kesi olmaması için zeytinyağı içmek ve sürmek, perine mesajı çok etkiliymis. Zeytinyağını içmeyi kuzenim sezeryan sonrası 1bucuk sene sonra normal yaptı hiç kesi yok doğuracağım gun yarim su bardagina yakin içtim indan önce her gün 1 yemek kaşığı ıctim dedi.
Şuan aklıma.gelen bunlar 😂