SevgiIbrahim
10.haftadan itibaren duyduklarınız bağırsak hareketi ya da benzer başka bir şeydir diye düşünüyorum.
ikinci gebeliginiz olması 20.haftadan önce bebeğin hareketini duymayı sağlıyor diyor doktorlar ama 10 çok erken. O hissettiğiniz başka bir şey olmalı ve şimdi yok sanırım.
Ve bu iyiye işaret bence
Yani zaten bebeğinizin hareketi değildi onlar, şu an eksik olması da sorun değildir inşallah
Moralinizi bozmayın, inşallah her şey yolundadır.
Yine de şüphedeyseniz bugünden gidin doktorunuza ya da acile. 10 gün de uzun bi süre şüphe etmek için