Guler06 anne olmak çok kutsal , oğlumu öpüp koklamaya doyamıyorum. Ancak 28 imde anne oldum bende. 29 da da 2.si gelicek. Daha erken anne olmayı istemezdim ama. Çünkü hayatımı kendime göre yaşadım, kariyer yaptım,gezdim gördüm y.dışına çıktım. Herşeye gözüm gönlüm doydu. O yüzden şuanda evden bile çıkmadan sadece bebeklermle ilgilenebilirim. Bence cok güzel yaşlarda anne olmuşuz :)