Minikmucizem_ Musel ben kullaniyorum 28+3 olduk catlak falan yok ama benden kaynaklimi kremden kaynakli mi bilmiyorm :) bu ay bitince lierac alip onu denicem bende bikac olumsuz bisey okudm cunku mustela catlak oncesi krem hakkinda
Osgem2019 Musel ben onu kullanıyorum gündüz yatmadan da liearac sürüyorum mustela kreminde günde 2 kez sürün yazıyor zaten 1 kere sürüyorum 1 kere de liearac
Esraygtf Musel ben 36 haftalık hamileyim evdeki her hangi bir nemlendiriciyi kullandım karnıma çatlama olmadı henüz. Yani biraz genetik bu çatlama olayı çok paralar harcamanıza gerek yok doğal yağlar yeterli
Minikmucizem_ Musel cok erken baslamana gerek yok bence ilk aylarda gercekten karin cikmiyo siskinlik oluyo bende ilk zamanlar karnim cikti zannediyodum. 4.5 5. Ayda kullanmaya basla bence
Nurs_kcmz Ben kullandım 35 haftalığım şuan çatlakların oluştu ne kullansan boş bence son aylara doğru çoğalıyor
shrbrk frei öl yada palmers alacagim:) 24.haftaya gireceğim cok kilo aldim ama göbeğim çatlamadı. bacaklarım catladi
Musel Esraygtf bencede ya hiç kullanmak istemiyorum çevremdekiler kullan kullan diyolar ama amaan o kadar para verip çatlayanda var dediğiniz gibi hiçbirşey kullanmadan çatlamayanda var
Derderya Esraygtf aynen canm bnde vazelin sürdüm hep dustan sonra hergunde degil 36 dayım hala bi çatlama yok kalçada hafif çizgiler var tek genetik bu biraz bncede ins sonuna kadarda çatlamayız ☺
Esraygtf Musel kremler çatlamayı engellemez sadece azaltır. Ama aktardan alacağın yağlarda aynı işi görür
shrbrk Musel vardi bende tüy. daha tüylenme yaptı. catlamadi yazmistim sabah.dustan sonra aynada gordum alt kısımlar çatlıyor morlasmalar gordum