momssmom
Canım bende de var. Oturunca geçiyor yürüyorum bir kaç adımdan sonra geçiyor ama mesela yataktan kalkarken vs resmen ağrıyor ve canımı çok yakıyor. Doktora da dedim sıkıntı yok dedi olacak dedi. Hatta alttan baktı sorun yok dedi. Bebek baskı yapıyor sanırım.