Kızlar 40. Haftama girdim. Doktorum artık suyumun azaldığını söyledi. Ya suni sancı verip normal olmasını deneriz, yada isteğe bağlı direkt sezaryene alırız dedi. Sizce ne yapmalıyım böyle bir durum yaşayan var mı? Henüz açılma kan,su gelişi de yok 😔