laydaelebi Düşük tehlikem var 10 haftalığım doktorum 13 haftaya kadar iğneye devam dedi ağda yaptırmak istiyorum bazıları düşük tehliken varsa yaptırma diyor bazılarıda onunla alakası yok Doğuma gitmeden yaptırdım diyen var şaşırdım kaldım
shdemir laydaelebi Doguma gitmeden yaptirdim diyenin kafasi rahat nasil olsa dogum vakti geldi diye 🙂 tabiki alakası var benimde kanamam oldu dusuk tehlikemde oldu. Doktorumada sordum agda yaparken kendini kastigin icin zararli dedi krem de kimyasal icerdigi icin onermedi. Jiletle aldim suan 30.haftamdayim. son 2 hafta kalinca agd yaptiricam canim. Bence sende riske atma
Nefesim laydaelebi benımde vardı dusuk tehlikem korktum yaptırmadım canım illaki kasıyoruz kendımızı bence yaptırma
Obsesifk laydaelebi zararı olur elbet benim canım kıymetli jilet kullanıyorum bebeden sonra lazere gidicem
laydaelebi Doktorum bugün iğnemi yaptı vs bebiş iyi ağda yaptırabilirsin dedi [bilinmeyen] Snur94 Obsesifk Nefesim Arzuu