ayse451634 bu modelden aldım arkadaşlar, kullanan var mı? katlanınca biraz hantal duruyor, ama sürümü rahat hafif bir araba gibi.
Minica_Eylul ayse451634 bende istiyorum çift yönlü imiş onun için hem de hafif sürümü kolay gibi gözüküyor.. arkadaşım memnunum demişti.. puseti de ablasindan almis.. cunku puset yok onda tedirginim puset durumunu ne yaptınız bende bekliyim şurada fikri olan vardır ☺😉👍
Ygmrr ayse451634 kullaniyorum sürüsü cok rahat, cok saglam ,bebek icin cok konforlu ,cift yonlu olmasida artısi
ayse451634 Minica_Eylul sürümü çok rahat cidden. ama katlandıktan sonra ağır oluyor biraz. üst katlarda oturuyorsanız bebekle birlikte taşımak çok zor olur. koltuk kısmı bebek üzerindeyken çıkarılıp taşınabilir. o kadar ağır gelmedi bana. pusetli satış fiyatı şu anda 2300 lira. bana çok pahalı geldi. o yüzden almadım. ana kucağını bir arkadaşım hediye edecek. ama Casual markası. onu kullanacağım sanırım. uygun aparatlarla farklı modellerin ana kucakları takılabiliyor demişlerdi. umarım doğrudur. mağazaya gidip danışacağım.
ayse451634 bu arada çift yönlü ama arabanın pusetinin yönünü değiştirerek yapabiliyorsunuz bunu. arabanın itme kolu sabit.