Symnrdlkra canım bana anlatırmısın nasış oldugunu.Suan cok korkuyorum dun sancım oldu benım adet sancısı gıbı ılk kez oldu.En son uyumuşum.Bugun sabah sımdılık bıseyım yok korkudan ayaga kalkamıyorum.Acıklıgım benımde olmusmudur yanı sureklı her dk hastaneyede gıtmek ıstemıyorum esımde sehır dısında.Bana bıraz belırtılerını falan yzarmısın