Minica_Eylul WithRose bende simdi aldim fakat hangi gun aldiysan o hafta ayni gun raporunu guncellemen gerekiyormus gün kaçırmayın aman 👍😉
WithRose Nasıl yani canim simdi bugün gidip alacam 2 hafta sonra yine bugün mu gitcem guncellemek icin?
Mervebzkurt WithRose aynen canim ben çarşamba almıştım çalışabilir raporunu bozdurmak için yine çarşamba gittim
27_ Mervebzkurt Canim yanlışın var ben carsamba baslattim ama sali gunu bozdurdum yani. 34 gün sonra. Idareye sordum hatta haftalik değil gün sayarak yapılıyormuş doğum izni ekleme.
Mervebzkurt 27_ ben de pazartesi bozdurmak istemiştim yarim yamalak olmasin diye hastane bozamayacagini söylemişti canim belki hastaneden hastaneye degisiyordur