Alttan muaynelerin çok abartıldığını düşünüyorum. 37. Haftanın sonlarında bende oldum korkudan uyuyamadım çatala çıktığımda bacaklarım titriyodu çümkü burda hep olumsuz şeyler okumuştum. Hiçte korkulcak bişi yokmuş saniyelik hatta bitince güldüm bumuymuş yani abartılan diye 😁 Hiç korkmayın saniyelik kafaya takacak birşey değil inanın