klebsiella Elizz merhaba Ikeanin o buyuyen modeli 3-7 yas degil mi 😍 nasil yatmayi dusunuyorsunuz o yatagi bende cok begendim
Elizz klebsiella Yok canım 2 yasadan itibaren bayaa kullanılır. 2 metre çünkü uzunluğu 😂 eskiyene kadar artık. Kenarında korumalıgi olduğu için erken yaşta yatırabiliyorsun da bakalım bizim ki yatacak mi erkenden 🙂 Yoksa niyetim park yataktansa 1 - 2 yaşında bu yataga alıştırmak..
Marguerite Evaask canım biz yaptık büyüyen beşik aldık odasına 10 yaşına kadar kullanabiliyormuşz yatak odasınada ayrıca aldık ilk 1 sene için. eğer oda istersen öyle büyüyenlerden almak dha mantıklı🙂
elifkesmen Evaask belki yazan olmustur ama bir odasi varsa montessori sistemi ile doseyebilirsin ikeadan Uygun fiyatli 6cekmeceli sifonyerler ideal buyuk askiliga gerek yok cocuk buyuyene kadar uzanamio faydali degil bu sistemethe gore. Sifonyerin uzerine alt degistirme duzenide koyabilirsin Uygun ergonomik olur.
Evaask elifkesmen teşekkür ederim Antalyada yaşıyorum burda Ikea yok bende görüp alma taraftariyim aslında ama bulabilecegim yerlere bakarım 😊
BuFi2012 Ben yatak odama sepet beşiklerden düşünüyorum yada anne yanı ahşap beşiklerden. Evim 2+1 küçük oturma odamı boşaltıp çocuk odası hazırlicam. Dolap şifonyer montessori tarzı yataklardan eşim mobilyacı olduğundan ben bu açıdan şanslıyım sanırım 😄😄
klebsiella elifkesmen evet bunlari biliyorum ama bunlar 3-7 > yas olarak geciyor bebekken ne kullancaksiniz?
klebsiella Elizz ben bu yataklari cok begenmistim cok mantikli ama buyuyunce aliriz diye dusundum. Cilek mobilyada selana modelinde besik var ikeanin besiginden en ve boy olarak 20 cm daha uzun dusunursen bende onu almayi dusunuyorum. Ikeanin besigi ile ayni fiyatta. Cunku ikea 60*120 cok kucuk diyorlar.
Elizz klebsiella Almaya gittiğimiz de aklımda yatak almak yoktu beşik alacaktım odasına ama baktım besikleri küçük ve kullanışsız geldi bana yatak kısmı çok yukarıda çok çabuk düşebilir diye düşündüm o yüzden vazgeçtim. Sonra dedim büyüyen yatak alayım. Beşik içinde park yataklardan alırım 😊
Elizz Bizim aldığımız SUNDVIK/LURÖY bu modelmiş. Kullanışlı ilerisi için öneririm. Ben hazır dolap vs. Almışken yatagini da aldım.
kbrtncr Elizz baktım şimdi canım,bende o yatağı çok seviyorum ama o yatağı ne kadarlıken kullanmayı düşünüyorsun ? Ben eşimi ikna edemedim alma konusunda
Elizz klebsiella Bu arada çilek mobilyada büyüyen beşikler çok hoş oda takımı olarak da çok güzeller öyle almakta çok mantıklı.
Senasehr Evaask ben kesinlikle oda yapmayı düşünüyorum bebek en fazla 3 aylık olunca kendi odasında uyumalı bunu tüm çocuk gelişimciler öneriyor bence sizin seçtiğiniz oda takımı da çok güzel ve oda yapma fikri çok iyi 👍🏻
klebsiella Elizz onu arastirdim canim cok onermiyorlar. Eger tasinma durumu varsa cok cabuk bozuluyormus ayrica yatak oluncai dar geliyormus.