derinseda KIZLAR MERHABA 19 HAFTALIK HAMİŞİM HER GÜN GÖBEĞİMDEN OKSOPAR 0.4 LÜK İĞNE YAPIYORUM AMA BU ARALAR HEP İÇİNDE KALIYOR SONUNA KADAR BASTIRMAMA RAĞMEN SİZLERDE DE OLUYOR MU ÖYLE NE YAPMAM LAZIM ACABA
Findiksu_mom derinseda farkli yerlere denk getirmeye çalış tatlım. Bir vurduğun yere tekrar denk gelirse sertleştiği için ilaç gitmiyo ☺ sağlıklı doğumlar 🙏
Cigdembakar derinseda yapmadan önce parmağnla kontrol et sertlik olmayan yere yap diğer türlü hem acıyor hemde dediğin gbi ilaç gitmiyor gdersede çıkardktan snra 1-2 damla geri atıyor
isimsizbebek derinseda bende 27 yim artık göbekten yapamıyorum. Beze oluşuyor kanıyor. Koldan yapmaya başlicam mecbur 😣
derinseda Findiksu_mom şişlik olmayan yerede yapıyorum ama anlamıyorum ya tedirgin oluyorum snrada ilaç tam gitmeyince sorun olmaz inşallah
derinseda Cigdembakar evet bir iki damlada atıyo ama göbekten başka bi yere yapamıyorum herkesde farklı bşey diyo benm doktorum kas hariç vücudunun heryerine yapabilrsin dedi kardeşim heo göbeğine yaptı 4 parmak kuralı var bide kafam karıştı valla
derinseda isimsizbebek koldan kendi başınıza yapmanız zor olur bacaktanda yapıyolarmış ben hala göbek devam ediyorum ama işte ilaç içinde kalınca tedirgin oluyorum
Sedatadik isimsizbebek koldan yapmayw cesaret im yok benim ya koldan yapamam göbek den bile zor yapıyorum
Cigdembakar derinseda bacakların baldır kısmınada yapılıyo iç tarafa ama bende henüz yapmadm başka yere göbek deliğinin 4parmak yanlarına altına yapabilrsn tabi ben bi sağa bi sola yapıyorum bazn çok morarıyo acıyo ona göre yer buluyorum 🙈
derinseda Cigdembakar ben bir kere denedim baldırın iç kısmına mosmor oldu çok geniş bir alan ve fena acıdı bence iç kısım değil tam öğrenin öyle deneyin derim
Cigdembakar derinseda hemşireler öyle dedi ama bilemiyorm denemedmde sağlık ocağı hemşireside öylr demişti ama bacakta ince bnce orasıda morarır baya
derinseda ben damara denk getirmişimdir belki ozaman evet morarmalardan kurtulamıyoruz sağlıklsıyla hayırlısıyla kucaklarımıza alırz bebişlerimizi inşallah :)
isimsizbebek Sedatadik valla inan benim de cesaretim yok kaç haftadır oyalıyorum kendimi zar zor yapıyorum göbekten ama eninde sonunda geçecğiz farklı bir yere 😔 kol kolay diyenlerde var bacak kolay diyenlerde. Deneyip görcem artık