busratnkk Bende aynı durumdayım ve 32 haftalığız 1 cm açılmam vardı bugun kontrolde açılmaya değil rahim ağzı uzunluğuna baktılar o daha önemliymiş açıklık ilerleyebilir de durabilir de dediler hep yatıyorum dinleniyorum progestan fitil kullanıyorum magnezyum ve nidicardı kullanıyorum doktorum 3 cm açıklıkla 38 haftayı görenler var korkma şimdi doğsa bile korkma bişey olmaz dedi sende rahat ol stres daha kötü ediyor maalesef 🙏🙏