Meraba kızlar 30+3 günlük gebeyim boyun bölgem de minik minik kahverengi et benler çıkmıştı herkes çok normal bu dönemde dedi sabah fark ettim vajinada da et ben çıkmış bu durumu yaşayan oldu mu aranızda normal bir şey mi riskli mi cuma günü dr kontrolüm var gittiğimde söylemelimiyim?