Ben daha hiç doğum yapmadım eve , dakika tut diyorlar....10 dakika da bir e inerse sancin hastaneye git.ilik bir duş al güzelce hazırlıklı ol.evin.içinde yürü biraz sancin iyice şiddetlendi mi git.ama mutlaka ılık duş al diyorlar hep.burdaki deneyimli anne.adaylari