Canım hayırlı olsun bebeğini dünyaya getirmişsin , geçmiş olsun inşallah kucağına alıp evine götürürsün yakın zamanda . merak etme içinini ferah tut çok güçlü oluyorlar hayata tutunuyorlar . sadece solunum sıkıntısı ise çok kalmaz zaten haftası küçük değil canım