Alperim56 Selam 3 ay önce Doğum yaptım iki kere adet oldum bu ay 10 gün geçti gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı acaba böyle olup hamile olan oldu mu
BamBi Alperim56 ben dogum yaptikdan tam 3 ay sonra hamile kalmisim ve tesadüf sonucu ev doktorum muanesinde ögrendim sok oldum. Üstelik kizimi emziriyordum ve üstüne adet olmusdum.. bence Test yaptir