Gozde_32 Ada çayını demle süz içine üzüm sirkesi ekle ve günde 5,6 defa gargara yap yutma ama :) Hemen geçiriyor . Şimdi ada çayı hamilelikte sakıncalı diyenler olur muhakkak :)) Ama bunu sadece gargara için kullanacağından sıkıntısı yok canım rahatlıkla kullanabilirsin . Benim iki günde hem ağrımı hem kuru öksürüğümü geçirdi :)