kızlar merhaba öğlenden beri sağ göğsümün altında geçmek bilmeyen bir ağrı var doktora gittim Doğum sancısı değilmiş nst de takıldı açılmama da bakıldı hiç bir sıkıntı görülmedi serum taktılar fakat ağrı yarım saat geçti sonra yine aynı ağrı sağ tarafında böyle bir ağrı yaşayan oldu mu ben ne yapsam geçmiyor yürüyorum olmuyor yatıyorum yatamıyorum bi yardımcı olun bilenler lütfen 🙏