Smylmaz Arkadas lar bir boş gebeligim vardi 3 ay korunup biraktim ve hamile kaldim ama ne yazıkki onu da düşük le kaybettim. Başına gelen var mi sağlıklı gebelik nasıl olur ne yapmalıyım
Seymabln Smylmaz Gerekli tahliller yapıldı mı sperm yada yumurta kalitesinden veya kan pıhtılaşmasından oluyormuş genelde. Bende bebeğimi kaybettim esimde bende tahlillerimizi yaptırdık bir sorun çıkmadı şükür. Rabbim bir daha yaşatmasın