kbrtncr canım diyetisyene başvur daha net bilgi verir. Diyabetli gebelerin günlük alması gereken kalori hesabı filan yapılıyor. 3 ana ve 3 ara öğün alacaksın.yapay Şekerli şeylerden uzak dur. Çok uzun süre aç kalma. ara öğünleri mutlaka ye atlama. Şekerin pat diyedüşebilir.