Elif3455 Bende 7+4 duydum 6+5 te attığını görmüştüm ama daha ses küçük olduğu için doktor çıkmıyor demişti
alaninannesi20 Elif3455 ben de 6+5 te gitmiş olacağım 5+5 te alttan ultrasonla kese ve yolk göründü sadece , 6+5 te görmeyi umuyorum.siz alttan muayne mi olmuştunuz ?
Naze2151 alaninannesi20 evet karnimdan görmüştük. Gerçi şuan yanımda uyuyor darısı size olsun insallah
Pesperu Bende 5+5 de vajinal ultrasonla kalp atışlarını duydum 💙 ama duyulmaması da çok normal çünkü çok erken en kısa zamanda duyman dileğiyle 🙏🏻
Flower 6+4 de karından muaynede kalp atışını duydum 112 falandı daha da hızlanacak dedi doktor öylede oldu ama bence gittiğiniz yerin ultrason cihazı falan önemli
Papatyam2017 Kızlar 5+2 hamileyim.ama göğüs ağrım.yok felan bu normal mi illa ağrı olmak zorunda mi ?öyle siskinlikle yok