Kkbraa 29+3 günlük hamileyim erkek bebeğim olacak inşallah bebeğimin iki böbreğinde genişlik var birisi en son 12 diğeri 7 mm takip altındayım kalbin de mm lik odak var bebeğimin 3 lü tarama da yüksek çıktı genetik hastalık olabilir dedi doktor sıvı aldırmam ı önerdiler kabul etmedim bebeğimin gelişimi hareketleri iyi başına gelen böyle var mı sonuç ne oldu bilgi verir misiniz
ylzzz Kkbraa erkek bebeklerde büyüme doğunca geçiyormuş bana dr lar sorun etmedi hatta her gittiğim böbreğinde genişleme var cinsiyeti ne diyor erkek deyince sorun yok diyorlar
melikeyakisikli aynısını benim bi arkadaşıma söylediler bebeğinizde böbrek büyümesi var falan diye hemen başka iyi bi doktor buldu öyle birşey yokmuş şuan oğlu 3,5 yaşında çok zeki ve çokta sağlıklı maşallah başka bi doktora daha görün canım