Seymabln geçmiş olsun canım ben kürtaj olmadım dusuk yaptım ama en geç 40 sonra olman gerekirdi diye biliyorum ben normal zamanda regli olmuştum ama düştükten hemen sonra ilaç kullanmıştım kullandığım ilacın rahmi temizleye yardımcı olacağını söylemişti doktorum,belki gebede kalmış olabilirsin bir test yap istersen canim