Bende de migren var ve başım çok şiddetlia ğrıyor. Doktor parol içince geçirmez etkisini göstermez dedi. O yüzden içmiyorum. Kendi kendime bir çözüm buldum. Evimde nane kokusu olan bir krem var. Alnıma tamamen uyguluyorjm. 1 veya 2 dakika sonra o krem orda sopsoğuk bir his veriyor aynı zamanda kokusu burnumu açıyor beni çok eahatlatıyor. Eczanede bulabilirsin bu kremi. Babam televizyondan sipariş vermiş adını çok acaip bir şey 😂 çin yazısı yazıyor 😂 ama baya faydali bu kremin türkiyede satılanı da var farklı bir ismi var