Momyorgun Ben biraz kuruntulu bir anneyim bebeğin tekme atarken hep birini hissediyorum diğerini hissetmiyorum. Korkuyorum uzuvların da sorun yoktur di mi 😕
Deletedmom2224 Momyorgun Ben ayağını bile hissetmiyorum 😂 ayırt edemezsiniz ki ayaklarını belki her vurduğunda farklı ayağını vuruyordur
TugceErturk Momyorgun senin kuruntuyu bile aşmış yaa enteresan.. Bu haftaya kadar hiç mi ayrıntılı ultrasona girmedin 🤷♀️
Solitoo Momyorgun Canım ya o sürekli hareket halinde hangisi eli kolu ayağı ayırt edemezsin mümkün değil yani kaç haftalıksın canım
Momyorgun Skn23 36. Haftadayım elimi karnıma koyunca bir ayak geliyor gibi hissediyorum artık belirgin hareketleri sanki
Semooshh Ben hiç Bi yerini ayırt edemiyorum 🤷🏻♀️ nasıl, tek ayağı olabileceğini düşündünüz anlıyamadım, gerçekten
Deletedmom0810 Momyorgun detaylı ultrason yaptırmadınız mı ayrıca belki ayağını bi hissettiğinizde sağ diğer hissettiğinizde sol ayağıdır ☺️ Bebeğinizin duruşuna bağlı bu 🙏🏻
Ozlem35 Momyorgun Allah seni ne yapmasın 😂 vallaha beni de güldürdün, kız.nasıl ayırt edeceksin.Bilemeyiz ki.onu....Bırak.cocuk istediği yeri ile tekme.atsin elleme 🐣😁😘
Anneolmak_ Momyorgun Hahahahahhaa yok artık Allah seni napmasın😂😂😂 tek ayağını hissediyorum ne ya sanki dolmuşta tek ayağını görmüyorum nerde der gibi sormuşsun😂 kız tabi hissetmezsin zaten zar zor vuruyor onu hissettiğine şükret 😂
seher_unl Momyorgun ikinci hamileliğim 34+4 haftalığım ama asla bebeğin neresi ile tekme attığını ayırt edemiyorum 😂 iyi trollemişsiniz tebrikler ama keşke ayağı yokmudur mevzularına girmeseydiniz durum şakadan kakaya dönmüş ultrason çekilirken gözünüz nereye bakıyordu diye sorarlar adama dimi???