Leyla9292 Kbra1234 36inci haftamıza başladık.marul olduk.hayırlısı ile büyük bir ihtimal 12 aralıkta sezeryan olacam..çok zor geçiyor çabuk bitsin istiyorum üçüncü sezeryan im olacak çok aşırı yoruldum.
Sedayldzl__ Kbra1234 37 haftalikk oldukkk çok sabirsizimmm hemen gelsin istiyorum arrikk bu son gunler hic gecmezmiş yahuuu
Deletedmom0065 Kbra1234 valla gerginlik var ne olacak nasil olacak korkusu var 🙈 hemen olsun bitsin geçsin istiyorum
Nur_elif Leyla9292 bende 37 haftalık oldum 12 sine günümüzü aldık ikinci sezeryanımın olacağım Fatih Medicalparka gidiyorum sen hangi hastaneye gidiyorsun
Selinbakirci Bende 36+4 üm. Maltepe Ersoy hastanesine gidiyorum. 3 aralıkta 2.sezeryanımı olucam. Gün yaklaştıkça Korku heyecan hepsi var
Selinbakirci Kbra1234 amin çok teşekkür ederim❤️ hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı
Inannur Kbra1234 az kaldi insallhh cnm da sürekli sancim var her gun bugun dogacak galiba diyorum ne sanci gciyo ne bebisim baska tepki veriyo hayirlisiyla kucaklariz insallhh..senin ne kadarin var