Angello çok çektim bende sanırım çatlamaya başlıyor ondan benim üçüncü gebeliğim olmasına rağmen o kadar kaşınıyordu ki anlatamam şuan 36 inci haftamdayım özelikle terlediği zaman kaşıntı dahada artıyordu ben nemlendirici sürüyordum.şimdi de terleyince çok kötü kaşınıyor..