6 ay önce Bnde çektirdim anetesiz doktora dedik çok ağrı oluyormu diye Yok dedi yaşlı tecrübeli bi doktordu gerçekten o kdr aşırı ağrı olmadi sadece ilacı içeri sıktığı anda biraz ağrı hsstm o kdr doğum sancısı çektim onun çeyreği kadar bile degildi zaten en fazla 10 dkka sürüyor öyle abartılan kdr asla ağrı olmuyr cani nazli olanlar çok abartıyor bu işlemi Bnce anestezi için o kdr para vermeye gerek yok normlde 300 ise anestezi olunca 500 oluyor işlem desen en fazla 10 dkka paraya yazık yani yinede sen bilirsn.