_Honeybee_ Arkadaşlar sat 7 ekim. doktor muayenesi sonucu hamile olmadığım ortaya çıktı fakat hala adet olamadım. Bu öyle sıkıntı veren bir şeymiş ki hiç böyle gecikme yaşamamıştım ne yapmamı önerirsiniz?
_Honeybee_ avarebirseyyah hayır değilim ultrason ilede baktı bir şeyin gözükmediğini söyledi fakat durum bu🙄
_Honeybee_ BeybininAnasi tekrar doktora gitmeme gerek yok sanırsam 4 gün önce gitmiştim gebelik yok dedi. Hangi çayı önerirsiniz
Minikbebegim1 _Honeybee_ değeriniz kaç çıktı acaba benim değerim 2 çıkmıştı gebelik yok demisti benim hiç 2 çıkmazdı beta şüphelendim ve reglm 4 gün gecikince kan verdim hamileydim doktor ihtimal bile vermiyordu değilsin demişti bana 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim ama tabi nasip olmadı düştü yavrum
vuslatim34 Canım yazın bende 60 gün sonra adet oldum.Resmen tükendim.En iyisi tarlusal kullan onu kullandıktan sonra adetim söküldü.Çay filan işe yaramadı bende