Ben 25 haftamdayım çok şükür çatlak oluşmadı badem yağı kullanıyordum doktorum kullanma kıllanma yapabilir dedi lierac kullan dedi Hepsiburada ya 90 tl ye düşmüş yorumları okudum herkes çok memnun sipariş verdim daha gelmedi. Doktorumun önerisi bilginiz olsun kızlar