Kızlar merhaba 8.hafta gebeyim ama bi anda bu ağrı girdi sol tarafıma doktora gittim o an ve kist olduğunu ve paylaşabileceğini söyledi başka yolu yokmu dediğimde ameliyat yapabilirim dedi bebeğe birşey olmicagini ama çok korkuyorum 3yildan sonra gebe kaldım siziinde başınıza hic gelen oldu mu bana fikir verebilir mi ne yapabilirim😔