Gulfem07 Arkadaşlar ya sağıma yatıyorum sağ taraftan belimin yan taraflarına kadar vuruyor sırt üstü yatıyorum rahatsız olmasın diye bu kez daha çok tepiniyor soluma da yatarsam gece yatmaktan uyuşuk artık zaman geçsin istiyorum ya.
GGD Gulfem07 şükret canım senin cektıklerını Çekip yeter ki evlat sahibi olalım diyen nice anneler var. Benim bebişte durmuyor hiç yerinde ama olsun canı sağolsun yapıcak bısey yok annelik kolay değil diye boşa demiyorlar. (:
Sirkencubin Gulfem07 çok güzel anlar aslında:))) lütfen güzel yönlerini düşünmeye çalış. Elini karnına koy bebeğinle bol bol konuş. Sen konuştukça o da rahatlayacaktır. Hamile yastığı alabilirsin ya da evdeki fazla yastıklarla destekleyebilirsin.
Nur55 Gulfem07 33 haftalığım benmkide gece aşırı hareketli uyuyamıyorum ve hareketleri canımı yakıyor artık. Bide düşün 16 aylık da oğlum var onu uyutuyorum zar zor karnımdaki minnak başlıyor :)
Senemufuk Gulfem07 bennn😂😂hemde betetlerini çekiyorum ama çok şükür güzel zorluklar bunlar çok az kaldı o yüzden dayan canım sabret allah olmayanlara da nasip etsin allah bize bağışlamış seve seve karşılamak düşer bize bu zorluklar😍😍
Gulfem07 GGD tabiki şükür sadece hareketleri bir değişik erken doğum riskim var zaten yeterince korkuyorum çok yoruluyorum 🙁
Mineebd Nur55 ayni durum bende de var 😁 oglum var yeni 1 yasina girdi 32+5’im bende. Oglan uyuyor kiz basliyor bu sefer. Hareketleride cok sert karnim aciyo valla. Ama Allah ikisinede saglik versin .. guzel seyler 🥰
Nur55 Mineebd benimde karnımdaki kız bu kızlar çok fena olacaklar valla :) emzirmeyi kestiniz mi nasıl ilerliyor bebekle hamilelik
Sevo9090 Gulfem07 ben de ayni durumdayim canim ikiz benim bir de yani ikisi oynayinca cok fenalar :) gece hic uyutmuyorlar. Hele soldaki kızım hic uyumuyor diyebilirim yürürken bile vuruyor,her yerimde. Cok sukur yine de.
Bihem Gulfem07 Ahh bende hissedebilsem keşke 🙈 Daha 19 lardayız hala minik minik dokunuşlar 🥰 ilk net şekilde ne zaman hissettiniz?
Mineebd Nur55 ben kesmemistim ama oglum kendisi birakti 9 aylikken. O donem ise baslamistim bende. Simdi tekrar izne ayrildim iste surekli evde olunca biraz yorucu hep tepemde kucagimda. Ama sukur hamileligim rahat geciyor. Sizde durumlar nasil
Ronii Gulfem07 Benimki de oyle hatta eşimle lakap taktik kuduruk diye geceleri coşuyor ve benim bu durum hosuma gidiyor 😂
Gulfem07 blgnkl şükrediyorum zaten ama rahim ağzımi yumusattii için çok korkuyorum erken doğacak diye moralim bozuluyor🙄
Nurane001 Merhaba arkadaslar ben 27+3 .2 gundu bebekde hereketler azalmis .neden olsun boyle.onceki gunler aktiv idi.simdi bir iki tekme zorla duya biliyirim
Erenimo Gulfem07 benimki gece uyuyor ama ilk sağa yattiysam sağ tarafımı resmen dürtüyo, dön öbür tarafa diye. 😄Sola dönünce rahatlıyor. 31+6yim bende. Sayılı günler kaldı. Rabbım sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah
Kubuuu1 Gulfem07 hareketli olması suyunun yeterli olduğunun keyifli olduğunu gösterir benim de dirsegini mi dizini mi artık dayiyo sol tarafa acitiyo ama çok şükür ☺️
Gulfem07 Kubuuu1 suyum fazlaydı zaten çok şükür sağlıklı ama erken doğum riskim olduğu için rahme çok baskı yapıyor yumusama oluyor korkutiyor insallah zamanında gelir