yenianneadayi04 canım bende 4 haftalıkken oldu senin yaşadığın. Vajinamda ağrı sızı gibi bişey oldu daha sonra tuvalete gittiğimde idrarımı yaptığım yerden kan geldiğini gördüm 3 4 defa tekrar denediğimde idrarımdan geldiğini gördüm direk koşa koşa acile gittik. Kanıma ve idrarıma baktılar kanımda mikrop idrarımdada yüksek miktarda enfeksiyon çıktı. Bişey yoktur diye sakın düşünme etrafımda bunu yaşayan çok var ve hepsinde enfeksiyon ve kanında mikrop çıktı sendede olabilir. Acile git hemen baksınlar ilaçlarını kullanmaya başla enfeksiyon bebek için zararlı çünkü. Mutlaka kanına ve idrarına bakmaları lazım. Geçmiş olsun