Kızlar iyi geceler ben 12 haftalık hamileyim tüp bebekle. Transferin ilk gününden itibaren crinone jel kullanıyodum 12. Haftada yani bugün bıraktık ama ilk defa bugün bende idrar yaparken yanma ve kızarıklık kaşıntı var ayna ile baktığımda iç kısmın kıpkırmızı olduğunu gördüm jel ile alakalı mı bilmiyorum😞 bi de hemoroid oluşmuş bende Bugüne kadar hayatımda Allah’a şükür hiç kabuzlık çekmemiştim sadece geçen hafta oldu hemen çıkmış😞 internetten doğal çözüm badem yağı Hindistan yağı demişler ama sizce böyle geçer mi bu basur?