Mucizemmm00 ben kızımın kıyafetleeını büyük almıştım ablamlar uyardı bızım bebıslerımız Irı oluyor ve öylede oldu Masallah ılk donemde bıle tospikler ıyıkıde onları dınlemişim dıyordum. Sımdı allah kısmet ederse 11+4 olduk bebegımın cınsıyetını ogrenıncede büyük alıcam