Ozlem29 ben annemlerin yanına giderdim . Öyle bi durum bizde de olabilirdi yeni tainimiz cıktı. Eğer gittiğin yerde güvenebileceğim bi doktor bulamaasaydim memlekette yapicaktim.. esimde doguma gelemiyecekti isi gereği il disina çıkamıyor. Ama yapacak birsey yok bende hic ayrılamam eşimden yanımda olmasını çok isterim ama şartlar böyle ise tabiki güvendiğim bi doktor ile dogum yapmak isterim zaten doğum korkum var 🙈